Regulamin

 

Regulamin zakupów Sklepu Internetowego „Abens.pl” obowiązujący od 01 lutego 2024 r.

§ 1 Warunki ogólne

Sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet i strony internetowej o adresie www.abens.pl (zwanej dalej stroną www) prowadzony jest przez Abens sp. Z o.o. z siedzibą w   Kobylnicy przy ulicy Główna 58, 76-251 Kobylnica, NIP: 839-320-19-74, Regon: 369594114 (zwany także zamiennie „Usługodawcą”, „Sprzedającym” lub „Sklepem Internetowym”). Złożenie zamówienia na towary oferowane przez Usługodawcę oraz realizacja zamówień złożonych za pośrednictwem strony www odbywa się na podstawie niniejszego regulaminu orazpowszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:

  • pod numerami telefonów Infolinii Konsumenckiej (Infolinii): 507576914
  • korzystając z adresu poczty elektronicznej: info@abens.com.pl

§ 2 Definicje

  1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jestregulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogąelektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowościprawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszymregulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
  3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanymbezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowegona zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  5. Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
  7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  8. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.abens.pl za pośrednictwemktórego Klient może złożyć Zamówienie.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzającebezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  10. Strona www – strona internetowa o adresie www.abens.pl.
  11. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych ioprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzeniakońcowego.

§ 3 Zasady ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.abens.pl
  2. Sklep internetowy abens prowadzi obrót detaliczny za pośrednictwem sieci Internet, a realizacja zamówieńodbywa się wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Wszystkie Towary oferowane w sklepie Abens są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne odwad fizycznych i prawnych, oraz zostały dopuszczone do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie stosownych przepisów prawa. Wszystkie towary zostały nabyte od uprawnionych podmiotów zgodnie z obowiązującym prawem i są przechowywane w warunkach określonych odpowiednimiprzepisami.
  4. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
  5. Zawartość strony www, w szczególności układ graficzny strony, treści, grafika, logo, zdjęcia, a także opisy i zdjęcia towarów podlegają ochronie prawa polskiego. Usługodawca nie wyraża zgody na kopiowanie treścibędących jego własnością bez pisemnego zezwolenia.
  6. Wszystkie użyte na stronie www nazwy towarów, marek oraz znaki graficzne są własnością ichproducentów.
  7. Opisy towarów znajdujące się na stronie www służą wyłącznie celom informacyjnym orazidentyfikacyjnym. Opisy towarów mają formę skróconą.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do organizowania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży. Podczas trwania promocji lub wyprzedaży ilość towarów dostępnych w promocyjnej cenie może być ograniczona.
  9. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności i dostawy poprzez nieudostępnianie części z opcji dla wybranych produktów lub grup asortymentowych.
  10. Zamówione w Sklepie Internetowym towary Usługodawca dostarcza w sposób i w cenie wskazanej wzakładce „Dostawa” na stronie www.abens.pl
  11. Za zamówione w Sklepie Internetowym towary i przesyłkę można zapłacić w sposób opisany w zakładce „Płatności” na stronie www.abens.pl
  12. W razie wątpliwości lub problemów z korzystaniem z zakupionych w Sklepie Internetowym towarów Klient może skontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@abens.com.pl bądźtelefonicznie pod nr telefonu: 507576914.

§ 4 Składanie zamówień i ich realizacja

  1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.abens.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT)podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki (dostawy).
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową/telefonicznie/drogą mailową.
  3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  4. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszymRegulaminem i akceptacja jego postanowień w momencie składania Zamówienia.
  5. Warunkiem przyjęcia przez Usługodawcę otrzymanego zamówienia do realizacji jest podanie przez Klienta wszystkich informacji, które zawarto w formularzu zamówienia (podano je telefonicznie lub drogą mailową), tj. imię i nazwisko (nazwę) Klienta, adres Klienta, adres do doręczeń (jeśli inny niż adres Klienta), adres poczty elektronicznej (e-mail), numer telefonu komórkowego, umożliwiający weryfikację osoby Klienta oraz kontakt przy realizacji zamówienia. Usługodawca oświadcza, iż w związku z zamówieniem kontaktuje się zKlientem za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie.
  6. Wybór opcji „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Potwierdzam zamówienie.” jest jednoznaczny z zamknięciem zamówienia i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za wybrane towary oraz zapłaty za dostawęzgodnie z podsumowaniem zamówienia. Po wybraniu tej opcji zamówienie nie może zmienić zawartości oraz/lub zostać połączone z innym zamówieniem.
  7. Dla danego zamówienia wiążąca jest cena obowiązująca w momencie jego złożenia.
  8. Wraz z otrzymaniem przez Klienta drogą elektroniczną potwierdzenia złożenia zamówienia zostaje zawarta miedzy Usługodawcą a Klientem umowa sprzedaży dotycząca zakupu od Usługodawcy przez Klientaproduktów znajdujących się w przesłanym potwierdzeniu. Umowa zawierana jest na czas określony do momentu odebrania zamówienia przez Klienta i dokonania przez niego zapłaty w sposób określony wregulaminie.
  9. Klient, który składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty, powinien dokonać zapłaty za zamówione wSklepie produkty oraz dostawę w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia wysłania zamówienia. W przypadku braku zaksięgowania płatności, po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.
  10. O aktualnie szacowanym terminie realizacji opłaconego zamówienia lub zamówienia za pobraniemUsługodawca informuje na stronie www w momencie potwierdzenia zamówienia przez Klienta.​
  11.  
  1. Przygotowanie zamówienia i wysyłka towarów następuje nie później niż w ciągu 10 dni (z wyłączeniemdni ustawowo wolnych od pracy) licząc od:
    • zaksięgowania wpłaty za zamówienie dokonanej za pośrednictwem przelewu,
    • złożenia zamówienia – w przypadku wyboru płatności gotówką za pobranie.
  2. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania dowodu sprzedaży lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formieelektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowikontroli skarbowej.
  3. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia.W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji części albo całości zamówienia w przypadkach,gdy:
    • formularz teleadresowy nie został wypełniony poprawnie, a Sklep nie może skontaktować się z Klientem w celu weryfikacji Jego danych teleadresowych,
  • towar został wycofany z obrotu lub wstrzymany w obrocie na terenie RP po złożeniu zamówienia.
  1. Jeżeli Usługodawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia Klienta (incydentalna niezgodność stanów magazynowych bądź incydentalne uszkodzenie towaru), niezwłocznie, najpóźniej w terminie 5 (pięciu) dniroboczych licząc od daty złożenia zamówienia, zawiadomi o tym Klienta i zwróci Klientowi uiszczoną przezniego cenę za brakujący/uszkodzony towar.
  2. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanychprzez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

§ 5 Koszty i termin wysyłki

  1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową (§ 4 pkt. 5). Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  1. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwemPoczty Polskiej.
  2. Klient jest zobowiązany pokryć koszty dostawy (wysyłki) określone w cenniku dostaw. Klient może sięzapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w link „wysyłka i płatności”.
  3. W przypadku, gdy zamówienie nie może zostać poprawnie i terminowo doręczone z winy Klienta (błędnyadres, odmowa przyjęcia), Usługodawca zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami ponownegotransportu zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw.
  4. Przed odbiorem przesyłki od firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stanopakowania, taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzić protokół, a następnie skontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie w celu poinformowania o uszkodzonej przesyłce.
  5. W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki z uwagi na jej uszkodzenie, Usługodawca ponowniewyśle Klientowi zamówione towary w ciągu 9 (dziewięciu) dni roboczych od dnia otrzymania od Klienta informacji o uszkodzonej przesyłce i potwierdzeniu jej w firmie kurierskiej lub Poczcie Polskiej.
  6. W przypadku zaginięcia przesyłki wysłanej za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej i otrzymania od Klienta informacji o niedoręczeniu zamówionego towaru, Usługodawca zwraca Kupującemu uiszczone przez niego kwoty w terminie 3 (trzy) dnia od dnia otrzymania informacji oniedoręczeniu towaru i potwierdzeniu jej w firmie kurierskiej lub Poczcie Polskiej.

§ 6 Płatności

  1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy dowód sprzedaży lub imienny dowód zakupu (fakturę).
  2. Płatność za zamówiony towar i przesyłkę może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), zapośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24 lub przelewem na konto bankowe sklepuwskazane na stronie www.abens.pl
  3. Zasady płatności za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24 i wszelkie związane z nimi informacje znajdują się na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/regulamin.htm

§ 7 Reklamacje

  1. Usługodawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi towary niewadliwe, z wyjątkiem przecenionychtowarów niepełnowartościowych, które klient zamówił z pełną świadomością. W razie niezgodności towaru z umową Klient powinien zgłosić Usługodawcy reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, używanej przez Klienta do złożenia zamówienia, na adres: info@abens.com.pl lub pisemnie (listem poleconym) naadres: Abens sp. Z o.o. ul. Główna 58, 76-251 Kobylnica.
  2. Reklamacje dotyczące brakujących towarów lub ich uszkodzeń należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniuprzesyłki.
  3. Do czasu zamknięcia postępowania reklamacyjnego należy bezwzględnie zachować wszelkie reklamowanetowary. Prosimy również o zachowanie kartonu, w którym zostało dostarczone reklamowane zamówienie.
  4. W przypadku otrzymania wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem towaru Klient powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Usługodawcę, który niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Jeżeli Usługodawca nie wymieni towaru wadliwego albo nie usunie wady, Klient może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Klient, który jest jednocześnie konsumentem, może także zamiast zaproponowanego przez Usługodawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Usługodawcę.
  5. Klient, po ustawowym terminie przysługującym mu na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, niemoże odstąpić od umowy, jeżeli wada zakupionych produktów jest nieistotna i nie wpływa na możliwośćwłaściwego używania towaru.
  6. Jeżeli otrzymane towary mają wady, Klient może także żądać wymiany na towary wolne od wad albo usunięcia wady. Jeżeli żądanie Klienta jest uzasadnione, Usługodawca wymieni towary wadliwe na wolne od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Usługodawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia dozgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Usługodawcamoże odmówić wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy kosztyzadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
  7. Reklamowane towary należy dostarczyć do Usługodawcy wraz z pismem zatytułowanym Reklamacja, które powinno zawierać, co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, datę złożenia lub i przyjęcia zamówienia stanowiącego podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Przesyłkę należy opatrzyć informacją: „REKLAMACJA TOWARU” i przesłać lub dostarczyć osobiście na adres: Abens sp. Z o.o. ul Główna 58, 76-251 Kobylnica. Klient jest zobowiązany do zabezpieczenia przesyłki zgodnie ze standardamistosowanymi przez Usługodawcę (karton + wypełnienie).
  8. Usługodawca ustosunkuje się do zgłoszonego przez Kupującego żądania (reklamacji) w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania, w przeciwnym razie uważa się, że żądanie uznano za uzasadnione i Usługodawcazwróci wtedy Klientowi kwotę żądania (uiszczona cena za towar i koszty dostawy), przelewem na rachunekbankowy w terminie 3 dni roboczych.
  9. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy Klienta,Usługodawca nie zwraca Klientowi uiszczonej ceny za towar.

§ 8 Odstąpienie od umowy i zwrot towarów

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia odebrania zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. W przypadku terminowegoodstąpienia od umowy, oraz terminowego dostarczenia zwracanego zamówienia do Usługodawcy, Usługodawca zwróci konsumentowi całość otrzymanej od Konsumenta płatności.
  2. Konsument może zrezygnować z części lub całości zamówionych towarów nadsyłając w terminie 14 dni oddnia odebrania przesyłki zawierającej towary „oświadczenie o odstąpieniu od umowy”, stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu, o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej, używanej przez Klienta do złożenia zamówienia, na adres:info@abens.com.pl lub pisemnie (listem poleconym) na adres : Abens sp. Z o.o. z siedzibą w Kobylnicy przy ulicy Główna 58, 76-251 Kobylnica.
  3. Zwrot towarów powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie lub dostarczenie towarów przed jego upływem.
  4. Zwrócone towary Usługodawca przyjmuje pod warunkiem ich odesłania przez Konsumenta w miaręmożliwości w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi banderolami, bez jakichkolwiek znamion ingerencji w ich konstrukcję lub korzystania z nich, w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  5. Konsument przesyła towary z dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura, elektroniczne potwierdzeniezłożenia zamówienia) oraz wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
  6. Konsument pokrywa bezpośrednie koszty związane ze zwrotem towarów do Usługodawcy.
  7. Wszelkie zwracane towary należy opatrywać informacją „ZWROT TOWARU”. Przesyłki ze zwracanymi towarami należy        przesyłać lub dostarczyć osobiście na adres: Abens sp. Z o.o. z siedzibą w   Kobylnicy przy ulicy Główna 58, 76-251 Kobylnica.
  8. Usługodawca zwraca Konsumentowi uiszczone przez niego kwoty na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy po    otrzymaniu przesyłki zawierającej zwracane towary, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Usługodawca możewstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania odsyłanych produktów do Usługodawcy lub dostarczenia przez kupującego dowodu ich przesłania do Usługodawcy.
  9. Konsument jest zobowiązany do zabezpieczenia przesyłki zgodnie ze standardami stosowanymi przezUsługodawcę (karton + wypełnienie). Prosimy o nieodsyłanie zwracanych towarów w kopertach lubkopertach bąbelkowych.

§ 9 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
  1. Usługodawca gwarantuje ścisłą ochronę danych osobowych przekazywanych przez Klienta i wykorzystanie ich wyłącznie w celu realizacji zamówienia z zachowaniem wymogu bezpieczeństwa danych osobowych określonego w przepisach ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 53/2004 poz. 533 ze zm.). Usługodawca zapewnia możliwość korekty lub usunięcia wprowadzonych danych osobowych.
  2. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów wewprowadzanych danych:
    1. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdzam i składamzamówienie” Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnegokorygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta.
    2. Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłaniewiadomości e-mail do Usługodawcy na adres info@abens.com.pl
    3. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
  3. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcędrugiej stronie treści zawieranej umowy:
  4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłaniestosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
    1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowispecyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
    2. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona wsystemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. Korzystanie ze sklepu internetowego Abens.pl możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:

- w ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalnewymagania techniczne:

  1. przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 38.0.1 lub nowszej z włączoną obsługą języka Javascript
    1. minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli.
  2. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwemkorespondencji e-mail.
  1. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie sąmożliwe.
  2. Klient posiadający konto w Sklepie Internetowym może je usunąć w każdym czasie.
  3. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowanewedług dotychczasowych postanowień Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz.93 ze zm.).
  5. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwościrzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964

r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

i bądź na bieżąco z nowościami

Katalog

zamknij
zamknij

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj

Close